Tänker på dig Lillan


Usch det är så hemskt att tänka att min kära lilla kissemiss ligger på operationsbrodet just nu.
Jag och tommys mamma var i Slöinge och lämnade henne imorse.
Jag skall strax ta bussen in till stan så ska jag vänta tills tommy slutar jobbet sen ska vi åka och hämta henne igen.

Får pyssla om henne massor.. Lillpluttan vad gör vi med dig?
ingen mat på 12 timmar sen in i en turkos djurtransport tidigt på morgonen.
vad händer?

Men Turbo och Disel har genomgått samma sak och då var jag också hyperorolig.
men kastrering var nödvändigt lillan förstår du :)

hihi vad barnslig jag är!! åh skjut mig!
men det kan inte hjälpas detta är mina bebisar!


Diselprutt

Lillan och diisel ( catnipp)


Lillan och turbo
Buddy ivé got you :)

Nej nu ska jag min överkännsliga jävel gå och göra mig en macka och fixxa i ordning så allt e klart när lillan kommer hem.

LATER!

Kommentarer
Postat av: simone

vilken going :D

2011-01-11 @ 16:03:14
URL: http://fattybom.se
Postat av: Jennie ♥

ha en trevlig kväll! kram

2011-01-11 @ 16:38:27
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0