Snälla var TYST!

Hej och hå!

Nu blir det verkligen till att ringa vårdcentralen imorgon, nu orkar jag inte med dethär längre.
förkyldningen började om idag igen ( 4de gången) suck nu måste vi få ett slut på det här.

Sen hade man en liten katt som höll en vaken från 3 i natt.
Hon stod och ylade och äcklade sig.
Det betyder bara en sak lillan, dags för kastrering!
jag ber verkligen till gud att vi får en tid imorgon orkar inte med en hel helg med detta ylande!

Ska ringa dirr när dem öppnar imon och sn ringa vårdcentralen.
hoppas verkligen man kan få tid samma dag, annars går jag under MÅSTE SOVA speciellt nu när man inte mår så bra.

Nu blir det att kolla på något avsnitt av en serie innan jag sluter mina blå.

God Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0