Ni kvinnor pratar om att föda barn...

DÅ ska ni bara veta hur det är när en riktig man är riktigt förkyld!

Haha, kommer ni ihåg den reklamen som gick för ett tag sen?

Jag börjat bli bättre med mitt snorande nu och det är bara halsen som krånglar.
däremot är min kära sambo sjuk nu
( smittade honom när jag vart förkyld i 1 månad i streck)
helt otroligt att han inte blvit det innan.
stackarn han kommer ner titt som tätt när jag sitter och kollar på tv, ger mig puppyeyes och säger "jag e förkyld"

Känns som om det börjar om igen denhär nedrans förkyldningen och peppar peppar alltså att den inte ska börja om igen nu när jag känner mig lite bättre.
3 gången gillt säger man ju.
och jag är just inne på min 3de förkyldning på raken.

usch jobbigt det där!
kanske är svininfluensa vi fått?

Nej ush få och blä vilket tråkigt inlägg detta blev.
men sådanna inlägg behövs oxå, precis som att man måste må dåligt ibland för att veta när man mår bra :)

Imorgon blir det en tripp till Göteborg för att träffa pappa och sandra :)

( om vi inte är insnöade för satan vad det snöar ute nu och har gjort ett bra tag! )



( Ja det är Emil i lönneberga i bakgrunden )
jag skäms då inte för astrid lindren is king!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0