krafs krafs krafs!

Hallojsan!

En rolig grej är att jag inte kopplat in min väckarklocka än
( vi har bott här i 1 månad nu)
Jag vaknar inte av mina mobilalarm längre har nog vant mig vid dem, även om jag har högsta volym på.
men idag händer det idag ska ja koppla i den.
kan inte fortsätta att sova bort dagarna vaknade 10:40 idag ( icke godkänt!)

Jag skall strax hoppa in i duschen och fixa mig.
Tänkte ta 13:40 bussen in till stan för idag har jag möte på eduktus.
efter det tänkte jag gå en sväng i gallerian
tommy slutar 4 så efter det så hämtar han upp mig och vi ska åka och kolla på frostvakt på elon.

TTYL


Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas att du har en häärlig tisdag! :-)

2011-01-18 @ 13:46:32
URL: http://martinalindens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0