God fortsättning!


Hallå!
Min nyår trodde jag skulle bli skittråkig!
både jag och tommy var jättesjuka
ont i halsen huvudvärk och orklöshet.
vilken jäkla nyår.

Blev inget partaj för oss sjuklingar men det gör ingenting för jag firade in det nya året med världens bästa kille.

Lite bilder:



Tommy gjorde baconinlindande entrecote. super gott! fan va han e duktig på mat!


nyårsmiddag


Jag har aldrig i mitt liv skålat med redbull i chanpangeglas vid 12-slaget
( men någon gång ska ju vara den första haha)

Kändes faktiskt skönt att slippa vara bakis och må dåligt dan efter nyår.


Jag tänkte att jag inte skulle få se en enda raket vid 12- slaget
eftersom vi inte köpt några själva och inte var i stan.
Men ooo så fel jag hade. det började skjutas hej vilt om oss.

Men jag var inte med hundra så fick ingen bättre bild än den häröver.
men jag försökte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0