Dansa tills ditt hjärta brister

Usch, vad segt det var att gå upp imorse!
Tommy kämpade verkligen för att få upp mig.
Kom med 08:10 bussen till stan ( nervös och jäklig)

lekstugan gästade arbetsförmedlingen idag och det lät som ett skit roligt arbete och absolut någonting som jag skulle kunna tänka mig att jobba med.

fick nummer 34 av 79 och fick vänta på intervjun ett bra tag
shit jag tror aldrig jag sett så mkt folk på arbetsförmedlingen på en och samma gång.

så där satt jag och väntade 1 ½ timma fick jag vänta och det var nog för att jag skulle hinna stressa upp mig själv och hinna tänka 100000000 "tänk om " innan ja skulle in.

det gick bra men man hade inte så lång stund på sig att prata.
så vi får se hur det blir.
håll tummarna för det lät skit skoj! :)

nej nu ska ja dricka lite redbull och kika i kylen efter något ätbart
( fick i mig en halv macka i morse och magen kurrar rejser)

TTYL



( en gammal bild som jag tror ja tog vintern 08)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0