Dance Or Die

Hej!

Vilket underbart väder det är ute idag!
Helt klarblå himmel frost och värmande sol.

Har nyss vart ute och druckit kaffe i solen.

Idag har jag skrivit färdigt mitt personliga brev, ska ju på intervjuv imorgon för Anderssons Markiser AB.
önska mig lycka till för sist skakade jag som ett asplöv av nervositet.

Föresten så har min dator kommit!
dubbel - Woop Wooop ! woop woop
vi ska hämta den när Tommy kommer från jobbet
Jag är asglad och förväntansfull den e assnygg och det kommer kännas mer proffsigt att sitta vid den än min mini bärbara på 9 tum hoho :)

Efter det ska jag in till stan och träffa Sandra vi ska kolla på en film " a walk to remember"
världens bästa film enligt mig och hon har inte sett den!
skall även passa på att låna hennes skrivare och skriva ut mitt CV och personliga brev som jag behöver ha med mig imorgon.



Ojoj på bilden här ser jag att jag inte bäddat sängen idag
det får vi ordna nu

TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0