Bara idioter jagar med kniv

Hej och hå!
varför sover man bort hela dagen?
det har vart en sån dag idag, vaknade inte förrens halv 1!
antingen behövde jag sova eller så är jag bara allmänt lat!
( det första lät bäst så jag håller mig till det)

Idag har jag och Tommy flängt runt i olika butiker på jakt efter en ventil.
men nu när tommy blivit ventiltjosan på Bravida så duger inte vad som helst Nej nej.
fint ska de va! och inga "tattargrejer" som han säger.

så vi hittade inget som dög.
vi blev av med lite skit som alla IKEA lådor och min kära tv som jag sparade till SJÄLV när jag var 9 -10 års ålder.
det sved lite men vi har ingen stanns att ha den.

Nej nu är jag på sånt fixarhumör
städning fixa och tvätta
sådanna tillfällen får man ta vara på
( dem kommer inte så ofta)

TTYL!


Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack, så kul med så positiv kommentar:D jag ska absolut fortsätta! Älskar att vara kreativ.

2011-01-16 @ 13:03:36
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0