Träningsvärk är beviset på att man gjort nått bra

Hej!

Ojojoj vilken träningsvärk jag har idag! puh!
efter att ha varit på eduktus så gick jag in till stan till gymmet.
Eftersom jag hade sån jäkla träningsvärk i armarna från i måndags så körde jag bara på ben igår.
Cyklade hela 2 mil och gjorde lite ben övningar med tyngder och det känns idag!
men ändå är det en skön känsla, vet ju att när jag kommit igång riktigt så kommer jag inte känna samma smärta utan kommer märka att det går bättre och bättre och jag kan öka på .

Har iaf bestämt att måndag och Onsdag är bra till att börja med ( inga undanflykter)

Nej nu blir det en kopp kaffe och förrut när jag gick upp för trappan såg jag en stor dammtuss/ pälstuss, så det blir att dammsuga igen.. inte lätt när man har 3 katter med massa päls.

TTYL


Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas att du har haft en härlig Fredag! :-)

2011-02-05 @ 00:05:50
URL: http://martinalindens.blogg.se/
Postat av: ems

ÄLSKAR träningsvärk. UNDERBART!

2011-02-11 @ 07:31:38
URL: http://cutefacechubbywaist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0