”The mind asks the questions, the heart has the answers."

Hallå!

Vad är detta?
SNÖ? nu, nej vi var ju överänns om att det drog mot vår.
solen tittade fram och jag lääängtade tills man kunde ta på sig skinnjackan och solbrillorna.
Men nej, snöflingorna virvlar där ute.
till ingen nytta alls om du frågar mig.

Skall strax fixa mig nått att käka och sen ska jag in till stan för träning.

Kära mammi kanske kommer hit idag med.
vi ska kolla på typ imorgon till våran soffa som hon snällt erbjudit sig att klä om åt oss.
Mamma e bra :)

Nej, nu kurrar magen!


Kommentarer
Postat av: linnéa

Tack :) trevlig blogg. :)

2011-02-11 @ 13:08:47
URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0