The List


Du heter: Ellinor Josefine Offesson

Smeknamn: Ellan

Vad behöver du mest just nu: Pengar!

Vad tror folk om dig? den människan är nog inte riktigt frisk

Stämmer det? frisk är jag! men lite tokig på mitt egna sätt

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och mina naglar

Vad säger du för att imponera på någon? Come on katten, det svänger ju!

Brukar du skratta för dig själv? självklart

Var bor du? Varberg

Trivs du där: Ja! Men saknar läget när vi bodde  i stan

Äger du några converse: Inga, faktiskt icke min stil riktigt

Vad har du för mobil: Sony Ericsson Cyber shot

Nästa mål i ditt liv: fixa ett vällbetalt jobb

Hur svarar du i mobilen: Hallå?

Vem ringde du senast? telefonbanken

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: du har 204 kr och 64 öre ( haha, pinsamt)

Antal timmar sömn inatt: ca 10 h

Sov du ensam: nej med Tommy

Brukar du komma i tid: Ja, oftast

När mår du bra: i trevligt sällskap på en uteservering mitt i sommaren

Hur känner du dig nu: Stressad och trött

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blått och rött

Vad tycker du om fötter: ja, dom är bra att ha och gå med

Vad saknar du: Sommaren!

Favoritdryck på morgonen: Kaffe!

När brukar du oftast gå och lägga dig: på vardagar ca.23:00

Är du blyg? ja, ibland

Sysslar du med någon idrott: Nej , men ska ta upp och börja gymma igen nu.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja absolut, genom lunarstorm med. fast det är ju borttaget nu ju.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: det vill jag inte skriva här!

Är du nöjd med ditt liv: Ja, lycka är ordet

Vad är det värsta du vet? folk som inte torkar händerna när dem vart på dass, spindlar, bittra folk

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag är duktig

Vad längtar du till? Sommaren sol och bad i havet!

Du samlar på: Linnen, nagellack

Har du strumpor på dig nu: Nej, usch

Vad har du på dig förutom strumpor: Har inga sa jag ju? Gråa Mysbyxor svart linne och en svart tjocktröja ( slapp)

Är det okej att gråta: Ja! självklart. tycker det är fint när man visar kännslor.

Bär du glasögon eller linser: Nej

Har du piercing: 3 hål i höger öra, 1 i vänster och piercing i naveln

Vill du tatuera dig? Ja, men är rädd att jag ska ångra mig.

Vill du gifta dig: nja är skilsmässobarn så nej, det är då bråken börjar.

Vill du ha barn: 2

Är du bra på att laga mat: OoO ja, när jag lagat mat till killen så somnar han alltid på soffan efteråt, så gott blir det!( haha)

Är du flygrädd: Nej icke då

Hur vig är du: nästa fråga?

Vilken är din favoritglass: hallon sorbet

Tror du på ett liv efter döden: Ja, det kan ju inte bara ta slut

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Vilken ögonfärg har du: Blåa

Röker du: Ja, tyvärr och jag gillar det oxå! fy skämmssss

Hur ofta tränar/motionerar du: Har lagt det på hyllan men planerna nu är gym 2 ggr i veckan mån och ons.

Vad är det viktigaste i livet?: Att må bra och att vara lycklig



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vilket fint porträttfoto!

2011-02-01 @ 14:04:22
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Madeleine (:

sv: tack så mycket :D hon är min lilla bebis (:

2011-02-01 @ 16:53:28
URL: http://madeleinelofdahl.blogg.se/
Postat av: E ♥ Aspelin

Sv: Haha ja verkligen, man var ju inte direkt beredd på att sängen skulle braka ihop helt utan anledning :D

2011-02-01 @ 17:28:20
URL: http://emelieaspelin.se
Postat av: nilla

sv: Ja, den är riktigt fin!

2011-02-01 @ 18:21:36
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/
Postat av: frida

kikar in! allt bra? :D

2011-02-01 @ 19:31:14
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: Kungen

Den där listan har jag också gjort :D

2011-02-01 @ 22:53:26
URL: http://kungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0