Busy day

Tjosan!

Idag ser det ut såhär ute.



( Foto taget utanför grannen för ca 10 Min sen)

Regnet, det bara öser ner!
Jag vet inte om det bara är jag men när det är tråkigt väder så blir jag stessad.. Känns som om det är så man ska passa på att göra allt tråkigt.
dammsuga, moppa golv, damma, tvätta, vika kläder,laga mat m,m och helst allt på en gång!
skynda! det regnar ju!

Idag ska jag förrutom att städa då:

* fixa alla papper till eduktus imorgon ( ska dit på dolda jobb del 2)
det är ganska många papper som skall fyllas i!

* Ringa Campus och boka tid att prata om studier

* Duscha, skrubba nyllet och lägga lermask.

* laga mat så den är färdig innan halv 5.

Stress? Nej det är bara jag som insett att det regnar ute :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0