Breathe & believe in yourself.

Tjabba!

Igår hann jag inte skriva, hade fullt upp.

senare åkte jag in till stan och skrev på papper för att sen åka till gymmet med Tommy.

åh vad jag e taggad när det gäller gymmet.
Har saknat det så mycket!

Igår blev det:

Cykling - 1 Mil
3 × 15 - lår ( insida)
3 × 15 - lår ( utsida)
3 × 10 -   Benpress

Sen var jag ganska mör i benen. härlig kännsla.

Har utökat med en dag till nu.

Måndag, Onsdag, Fredag

Hoppas verkligen inte suget försvinner för man mår verkligen bra av det.

Idag blir det städning för hela slanten:
*dammning
* Dammsugning
* byte av sängkläder
* moppa golv
* tvätta
* putsa

Skall börja efter mitt program på tv som börjar 10:20, sen jäklar!
det ska SKIIIIIINAA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0