Mysiga Måndag

Hej

Idag har det vart en mysig dag!

Trodde aldrig att jag skulle orka upp imorse men det var bara att bita ihop och gå ur den varma goa sängen.

även om jag inte jobbar just nu så är det så mysigt att gå upp tidigt ( 05:30 - 06:00 )

det är fortfarande mörkt ute man brygger kaffe och dricker det tillsammans med Tommy, säger hej då till honom när han ska iväg till jobbet.

Sen tar jag min andra kopp kaffe tänder några värmeljus och sitter och myser med vakna med the voice.

Mysmorgon!

Idag har jag börjat packa några lådor men det var lite svårt att veta vart man ska börja någonstanns.
Hatar att jag är en sån "hamster" som måste sammla på mig en massa skit.

Sen får man ta en låda i taget  och packa den full och sen tejpa igen den för annars hoppar katterna i och förstör den. inte lätt att packa när man har tre kartongälskande katter i närheten helatiden.
men jag gillar dem ändå.
Undra hur dem reagerar när vi släpper ut dem i den nya lägenheten.

var tvungen att ta ett foto på min goda frukost imorse
vilken energikick man fick av bären och allt!



Nu ska jag gå och tvätta av mig ansiktet och krypa till kojs och kolla tv :)

god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0