Underbart väder + att jag hittat den!

Hallojsan!

Åh idag, vilken dag, heelt undeerbar dag, hehe
solen har vart uppe hela dagen och jag har suttit ute och lapat sol!
Men som vanligt blir jag aldrig brun, mer röd och sen försvinner det? jävla pappa fick hans pigment!
syrran däremot fick mammas och blir pepparkaka! orättvist!

Men hör och häpna har blivit röd/brun wie ( bättre än ingenting)

och bäst att passa på när solen väl väljer att titta fram...
när ringhalsjobbet börjar så lär det inte bli mycket solande inte...
( det är när solen går upp som man ska lägga sig om sova)

Har ej fått schemat än men hoppas verkligen jag kan komma hem och fira fallens iår
( är extra pepp för det)
men med min tur så drar väll revitionen ut och det slutar med jobb
( som sist)

En annan sak! jag har hittat miin kamera igen äntligen så nu kan det bli lite mer bilder och bättre uppdateringar här i bloggen.
( tycker det är roligare att blogga när man kan kombinera det med bilder)

Sen har jag även beställt en klänning från Nelly´s hemsida..
enkel klänning och den kom på posten i förrgår :D
passa perfa och jag är supernöjd..
vill inte ha massa krussiduller på mina kläder utan enkla men ändå snygga :)

såhär ser den ut.

( bild lånad från Nelly´s hemsida )

Nej nu ska jag slappa är grymt varmt men tommy har fixat igång ac´n så snart blir det kallt och skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0