Regnet det bara öser ner NANANANANnannaa

Hallå!

haha jag förstår inte riktigt!
i söndags så kollade jag på vädret ( var tvungen det kom i pauosen i wallanderfilmen)
dem sa iaf att det skulle bli skit väder hela veckan förrutom Onsdag.
Måndag = sol sol sol
Tisdag = SOL SOL SOL
Idag Onsdag = Regn

ja där ser man vad vädret är pålitligt :P

Det var jätte mysigt igår i gbg med Ivana
vi hann med att fika på 2 fik gå in i ca 6 affärer

Sen när jag skulle hem
 ( har alltid otur med tåg)

Ivana hoppar på sitt mot thn
och jag går och köper biljett till mitt
då plingar det till i högtalarna inne på centralen
"vi vill bara säga att just nu kan inga tåg inkomma till göteborg eller åka häriftån pga ställningsfel"

Gaaah alltid är det nått med tågen..
ivana satt på sitt och väntade med kom iväg hyfsat i tid..
men mitt då?
nej det var såklart försenat..

men denhär gången hade ja förberett mig ( burgerkingtakeaway) ;)

haha

Imorgon blir det in till gbg igen för att träffa syster och pappa för middag :)
hoppas på finare väder..

hoppas dem säger att det skall snöa imon eller nått för då blir det säkert strålandesol :D

Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0