KrakelSpektakel Kusin Vitamin

- Krakel spektakel kusin vitamin hängde och slängde i en gardin.

 Minns så väl det dataspelet som jag spelade när jag var liten.
 krakelspektakel där man skulle fånga alla bokstäver i alfabetet.



Jaja nog om det!

Idag har det vart varmt som satana, har bara suttit ute en liiten stund idag.

Våran "magiska" dammsugare har bestämt sig för att funka igen så jag drog en sväng om i lägenheten med den efter det trodde jag att jag bokstavligt skulle DÖ av värmeslag.
Inte SÅ konstigt när jag sen kollade på termometern och såg att den stog på 28,8 grader inne. sen gav ju dammsugaren av med varm luft med.

Sen så fortsatte jag och städa litegranna för det kommer jag säkert inte orka med sen med alla 12 h pass .)

Tommy och jag har även vart och handlat
Mycket nytta på en dag :P haha
jag är nöjd iaf och kan gå och lägga mig med gott samvete trots att jag är arbetslös "förtillfället"

Nu skriker turbo på mig ( en av katterna)
hon har väll fått syn på att det står två burkar Guld Gourmet Kattmat 
i köket.. Tss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0