Konfirmation + Tårta

Hejsan Svejsan!

Idag har vi vart på Kigges konfirmation.
Det var då inga 2 timmar när jag konfirmerade mig.
Puh jag fick sk Psalmhuvudvärk!
Jag tänkte för mig själv att sjunger dem en psalm till så dör jag
( det var inga sådanna som man fick sjunga med till)
utan dem hade en annan kör som sjöng.
SJÄLVKLART körde dem 40 oo0 psalmer till för att dyga ut det.

Jaja sitter här nu mätt och belåten.
Efterkalaset var i en fin lokal och det bjöds på massa gottis.

Här kommer lite bilder.



Här har vi den smått generade Kigge


song och dans och halleluja


Här överlämnar tommys mamma suss ljuset till kigge


Här har vi Tommy utanför kyrkan



Dagens Funderare: Varför måste man boka tid hos en synsk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0