SVIN - Förkyld , haha

Hellu!

Usch... när vi var i Las Palmas så blev tommy förkyld 2 dagar innan vi skulle åka hem... konstigt ( där hemma var det flera minus men när vi åkte till värmen så bestämde han sig för att bli sjuk)

Så igår PAng slog det till på mig..
* andades "varm" luft ur näsan
* det sved och brände i näsan
*huvudvärk
* halsen värkte

HELT slut var jag... jobbade ju tisdag och onsdag...
men är ledig idag ocg imorgon ( TUR!)

tror inte ens jag kan jobba i helgen man vill ju inte smitta de gammla..


Har legat nerbäddad hela dagen idag hjärnan är superrastlös men kroppen är helt slut..

För en stund sen bad jag tommy att gå och handla lite..
sen gick han till köket och kom tillbaka med det här:

Mumms!
melon vindrvor och massa gott :)

Sitter just nu och väntar på att Lyxfällan skall börja klockan 21:00 i 3an
nya avsnitt!

Host---Snörvel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0