Onsdag

Hej!

Upp tidigt tidigt idag för jobb och gissa vem som följde med upp? Tommy långsovaren!
wow och han somnade inte om!
De ni!

Har vart på 2 jobbpass och skall tillbaka till jobbet vid 13:00

Verkar gå lite bättre idag med lillkissen och Turbo
 ( disel fräser så fort hon e i närheten men hon e bara barnslig)

Har bestämt mig nu för vad lillkissen skall heta ( inte piiipen )
Haha det var lite lustigt, igår när vi var hos vererinären så fråga dem va katten hette för dem skulle skriva in henne.

- Piiipen, sa jag från ingenstanns

Sen när veterinären kom in så sa hon
- ja då ska vi kolla lite på piiipen då
 ( jagg asgarva, nått fulare namn får man ju leta efter)

Så JAG tänker kalla henne för L-I-S-E-N
Lisen :)

Tommy håller ej med och tycker att namnet är jätte fjolligt...
Det struntar jag i HON ÄR EN LISEN, så det så :)


Nej nu ska ja dricka lite kaffe

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0