Heja mig!

Hej igen!

Jag vet inte vad det är som hänt med mig? Jag har fått sk "kickar" av att jag snabbt måste dra till gymmet och köra tills jag inte orkar mer. Jag kan inte ta ut min kick genom att städa eller göra nått annat, utan det är gymmt som gäller när det blir så.

Kanske det idag är för det glada beskedet jag fick av skatteverket och att jag får tillbaka en rejäl summa...vem vet..

I söndags var jag och sandra ute och gick.. jag testade min nya stegräknre som jag köpt dagen innan.
 
Det är en sån som man har runt halsen
* Km
* Steg (du ställer själv in dina steg så det stämmer)
* vikt
*Klocka
* Alarm

Och efter vi vart ute och gått så fick jag en sån kick!
Jag nästan sprang hem och hoppa i träningskläderna och stack iväg
var helt ensam på gymmet helt underbart så jag kunde höja ljudet på tv då parlamentet gick..

Försök ni att köra den och sen tänker ni er att ni bara har några få min kvar
( helt slut och börja asgarva)
Fick ingen luft alls man får kolla på andra saker när man tränar..

20 min crosstraining
15 min Springning
10 min krål maskinen
mage och rygg maskinerna 10 gånger 3.

Sen hem .

Haha och idag känner jag för att göra likadant men jag laga nyss middag och åt. Om jag skulle gå dit nu skulle jag få världens håll så det får vänta minst en timma till.

Imorgon blir det jobb
Onsdag till Onsdag nästa vecka skall jag jobba.

så blir tidig binge ikväll
( inga problem efter gymmet , tror jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0