Helvetet På Jorden

"helvetet på jorden"
tänker jag på när jag ser dessa två foton.





Ja, detta är ingen trevlig syn att se, att ens katt hänger och slänger i gardinerna!
Jag tror aldrig jag sett en sån hyperkatt förut och det är inte det värsta utan den lille drar nämligen med sig dem andra 2 katterna vi har.
Så helt plötsligt har man 3 rejsande katter överallt!

Sen när någon av dem "råkat" putta ner något så skäms alla 3 så man kan inte peka ut den som gjort det.
Ett team..
Haha ja skulle vilja se den största av våra 3 katter turbo hänga vid gardinstången - den hade aldrig hållt då haha

Men huvudsaken är att dem har roligt ihop och att det funkar bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0