God Och Glad Kexchoklad

Hallå där köp blåbär!

Igår var en spontan och rolig dag!

Början av dagen var grymt seg och det var då Ivana kom med förslaget att vi skulle åka till Frölunda Torg och kika i en affär som nyss öppnat som hette "New Yorker".
När hon sa Frölunda torg så tänkte jag jaha en affär?
Men jösses det var ett skitstort köpcenter med massa affärer i ju!

New Yorker som både jag och Ivana trodde skulle vara en liten affär var skitstor!
Vi hittade dit när det var ca 1 h kvar innan det stängde och vad ska jag säga?
Ä L S K A D E affären!

hittade massa gottis och hämtade kläder och provade tills jag fick ont i armarna.
Det var inte ens farligt dyrt ca 100 :- per plagg?

Det blev 4 plagg till mig
( jag är supernöjd)
2 Plagg till Tommy
( passa perfa!)


( Bild tagen från Google)

Det var skönt att komma hem igår efter trollis och allt gående i Gbg.
När jag kom innanför dörren trodde jag inte det var sant!
Tommy hade städat och moppat så allt luktade super fräscht och sen stod han i köket och lagade mat!
Vart har jag hittat denhär underbara man?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0