Dyngkåt och hur helig som hellst!

Oj Oj !

Sent inlägg idag.
Har vart ute och njutit av det fina vädret!
har varit hur varmt som helst
( och imorgon skulle de visst bli varmare!)
Underbart

Vid 12 tiden tog jag med mig bok filt och vattenflaska ut på bakgården och låg där och myste
efter en stund kom tommy ut och han hade fixat iordning wraps med kyckling i!




Har börjat läsa en bok av Mia Skäringer
( Hon som var med i serien Solsidan)
Hon är så jäkla rolig och när jag hittade hennes bok så var jag tvungen att köpa den direekt.
Jag ångrar mig inte.
När jag läser så tänker jag in mig i hennes dialekt och hon är underbart rolig
TIPS ;)



senare åkte vi hem till tommys mamma och satt i hennes "sommarstuga"
Hon har inrett ett växthus med massa mysiga stolar och bord :)
även 100 värmeljus
Där satt vi och myste tills vi åkte hem och tommys bror följde med

gosh, igår så satt jag och kollade på filmen "Cast away" med tom hanks
Men var tvungen att byta kanal när Willson ramla av flotten
( mesigt va? men jag tycker det är så sorgligt)
Haha



Nej nu ska jag krypa till kojs
Ska ligga ute hela dagen imorgon och brassa på brännan :D

God natt!


Dagens Funderare: Varför köper vi hotdogs i 10-pack och korvbröd i 8-pack?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0