GeKås i Ösregn

Hallå i stugan!
Ja, igår tog jag det dumma beslutet att jag och Tommy skulle åka till GeKås!
Vad tänkte jag med?
Usch vad mycket folk det var! alla åker ju dit när det regnar ( finns ju även folk som åker på semester dit)
JA, älskling vi åker till Ullared den enda veckan vi har ledigt och sover i små stugor och shoppar loss i Gekås hela veckan!
Underbar ide.. haha att folk orkar.

Det var tillochmed Kö  IN till varuhuset och när man väll kom in
( efter att ha klämt och lugnat ner tommy från att få ett anfall)
så hade dem ändrat om hela skiten!
man hittade ingenting och vagnen vi tagit med oss dumpade vi ganska fort för att komma framåt
vi gick istället och hämtade två korgar som vi fyllde stuff i
det blev allt ifrån strumpor till schampoo två fulla korgar :P
När dem var överfulla så gick vi tillbaka till vagnen jag var smart nog att lägga i lite saker där i innan vi övergav den.
Så där stod den kvar :)

mot kassan där kvinnan framför oss verkade handla för hela släkten! när hon dragit sitt kort för 5gången ( delade betalningar)
så började jag få ett utbrott!
ville bara ut!!!! usch vilket hemskt ställe!!!
och vet ni vad?
Jo, man fick KÖA UT oxå där chefen för hela gekås stod och där dem delade ut poncos till alla som skulle ut i regnet... usch..
och sen kom ett filmteam dit det var det skabbigaste filmteam jag sett. men då drog vi för vem vill vara med på ullaredprogrammet på 5an? jösses inte jag !

sen hemåt och packa upp alla "fynd"

och sen iväg till gymmet som vi börjat köra med nu.
Varannan dag är det och det funkar änsålänge det känns underbart :)

Nu är det bara lite matvanor som skall ändras så kanske jag oxå någongång kan bli lite fit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0