Träning + Frukt

Hallå!

Åh det känns bra!

För länge sen så köpte jag en tidning "i form" och där följde det med en träningscd med 40 min träning.
du tränar armar ben mage rygg f¨r upp pulsen och stretching ingår.. wonderful..

och nu har jag gjort denna cd varje dag och det känns toppen. märker vekligen skillnad från dag till dag att det blir lättare... men sen ska jag kombinera med gymmet oxå såklart.. men att man gör nått varje dag får mig att känna mig på topp!
Det är ju ett + att man tränar hemma och inte bland massa folk och då kan man därför se ut som en jubelidiot utan att nån ser :P

+ att när man gör detta så dricker man mycket vatten ( jag som inte är ett fan av att halsa vatten)
och frukt fram till middagen ( yey)

Men nu börjar min kära frukt ta slut.. så man får gå till affären och köpa mera :)

ska bara ta en dusch och koppla av lite innan..

LAter!

Längtar tills boxningen börjar igen..nått som jag fastnade för direekt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0