spott och fräs! den sista idioten är inte född än!

Hallå igen...

Nu har jag vart på körskolan ( igen) för att ha min sista teorilektion.. nu väntar jag bara på att dem ska ringa om riskettan ( en lektion om alkohol och droger). Den behöver man för att få göra halkan..

Jag blev lite irriterad på lektionen idag.. för vi pratade om olyckor och då minns jag att tommy hade hört att någon hade voltat med sin bil och klarat sig och skulle knäppa av sig bältet och ramlade ner och bröt nacken och dog..

Då förklarade ju läraren att de hade ett moment på halkan då man fick testa på hur det kändes om man själv hade voltat med bilen.
Då hade dem en bil som  man fick sätta sig i och sen vände dem upp och ner på bilen och sen fick man försöka ta sig ut. ( tommy fick göra detta när han tog körkort)

Men tydligen fanns det en idiot som inte följt reglerna.. och han hade satt sig i bilen och dem hade vänt upp och ned på den och sen hade han bara knäppt av sig bältet utan att hålla fast sig och ramlat ner och slagit i huvudet.
Nu är den övningen förbjuden i hela sverige att utföra.

De hade ju fått instruktioner om hur de skulle göra , så varför den idioten gjorde så vettefan. men jävligt onödigt var det iaf... Jag hade verkligen velat testa det...för det händer ´ju olyckor inte för att jag ska volta det första jag gör när jag fått körkort men bara att få testa hur det känns...

Ja, så var det med det... har även gjort min träning ala 40min tidningscd ( jävla tjat om den va?) haha men jag är stolt att jag gjort den varje dag.. skulle ju kunna kollat på tv och ätit godis istället men no no..


Imorgon blir det körskolan igen ( 09:50 har jag en 40 min körlektion)
sen hade jag tänkt stanna och göra lite datatester ( som jag fick reda på att dem hade idag) visste inte ens att dem hade datorer på andra våning. visste inte ens att dem hade en andra våning.. så mycket har jag brytt mig :P haha skäms!

Sen vid  4 halv 5 blir det till Göteborg för att träffa syrran och pappa och äta mat :)

Nu har älskling gjort mat :) tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0