Onsdag.

Hej hej..

Idag har jag vart duktig!
tränat och ätit massa frukt druckit endast vatten förutom för en stund sen då jag stekte till mig lite laxpytt och till det färska rädisor :) känns som en bra dag..

Sandra har vart på intervjuv på kantarellen idag och jag funderar på om jag oxå ska slå en pling dit imorgon..

Annars har jag fixat lite här hemma och skrivit upp saker vi måste göra innan vår resa till spanien i slutet på februari... förnya pass inskaffa lite sommarkläder, en ny bikini skulle inte skada.. och såklart växla pengar :)

Nu blir det cops snart och mys..

Kanske träffar sandra en sväng... hon börjar ju "provjobba" imorgon 07:00 och hur hon skall komma upp vettefan men jag hoppas det går bra :)



Later !


På bröllop förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0