Nytt årtionde 2010

Hej vill först och främst önska alla mina nära allt gott det här året.

Det kan knappast bli värre än det förra..

saker att se fram emot detta år. ( än sålänge)

* Körkoret ( innan jag är 21)

*  Utomlands gran canaria (27 feb)

* Fylla 21

* flytta? (hoppas)

* Få en svinnajs jobb och tjäna feta pengar


Nyårslöften:

Har faktiskt inga iår. det blir bara en massa besvikelser och det kan jag klara mig utan:)

men det finns självklart saker man vill börja/sluta med men det betar man av efter hand utan löften.


Nyår firades hemma hos tommys mamma i frillesås med oxfilé och massa annat gott..

runt 23:30 gick vi ut och fixade iordning inför tolvslaget.

hällde upp champis och tände grillen ( dem brukar grilla korv efter 12slaget och alla som kommer gåendes förbi bjuds på en korv och bärs :)





( tog ej så mycket kort)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0