I´m offffff :D

Jaha, då börjar man jobba imorgon då! 07:00 lämning av hund till dagis och sen småt turer enligt hemtjänst:P
Har jobb till söndag för att testa på hur det är.. det verkar bra eftersom det är så nära och att jag kan gå hem imellan.

Paret vekar jätte trevliga och hunden jonas med :P haha lite halvt tveksam på en svart pudel ( en av dem jag kanske inte tycker är så ball ;) )

Nej nu ska jag kila iväg till stationen för att ta tåget till gbg och träffa syster och pappa..

Skriver nog inte mer idag, kommer behöva all sömn jag behöver nu när jag ska upp 07:00 ( tillhör ej vanligheterna)

Jag som gjort mig bekväm med att gå upp 10:00 haha men det kommer gå bra ( men kämpigt!)


Later fooook´s!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0