Hjälp? bara jag som ser att rubrikerna är i skrivstil? eller gör du det med?

Hej hej...


Nu kom jag just hem.. jag och rikard skulle ut och köpa cola och sånt på hemmakväll som brukar ha öppet till 23:00 varje helg.. men det var stängt.. så vi gick runt och kollade om nått annat var öppet men NEJ...

det är dåligt tycker jag här bor man i centrala varberg och man kan inte ens köpa läsk efter klockan 22:00 på kvällen!?

så jag kryper ner nu ska ändå upp 9 imorgon för att dra till ABF...

grabbarna kollar film i vardagsrummet..


Så god natt på er!

så hörs vi imon

Ps. Hur ser rubrikerna ut i mina inlägg.. är det bara jag som ser att det är skrivstil som typsnitt?
konstigt tommys dator visar bara att jag har vanlig text?

konstigt jag som greja och hade mig med inställningarna.

Aja God Natt :)


( gammal bild från i sommras)
foto: jag själv


Kommentarer
Postat av: erica

Vilken fin bild från sommras

2010-01-04 @ 10:44:28
URL: http://skateerica.blogg.se/
Postat av: anne

vilken fin bild :)



sv: ja man undrar ju! ;) svårt att komma på...

2010-01-04 @ 11:13:07
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0