Hemma igen - Fix inför imorgon

Hello..


Nu är jag hemma igen.. har vart ute och kollat på Bröllops-present!
och det var inte lätt ska jag säga!

jag var ute efter en ljusstake som är i två delar... så man kan ge dem varsin det 1 + 1 = 2 :) romantiskt va?

men det fanns ju inte ! buhu... så det fick bli något annat istället..


Jag är nöjd med presenten iaf.. sen mötte jag upp sandra igen och stog och tjöta.. och äntligen nu kan jag koppla av men vi har mykcet att gör inför imorgon.

* Fixa Musik till Bröllopet
* Skriva kortet - till presenten
* Ladda kamerabatteriet

* Duscha
* Fixa naglarna ( fransk manikyr)
* Bestämma vad jag ska ha på mig
* Vilka skor jag ska ha till
* Lägga fram kläder och eventuellt stryka de som behövs


Yaya det var det..

Men det skall allt gå bra .. No Stress, så att säga






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0