Ge-Kås - Hysteri!

Hej...

Ja, så idag har man alltså vart på Ge-kås. suck. det jag skrev innan om att det inte skulle vara mycket folk nu efter jul och så, jag tar tillbaka det.

Vi var ju som sagt inte ensama där. Jag gick runt själv medans bröderna skulle ner till källarvåningen ( elektronikavdelningen)

Jag försökte få med allt på listan först som

* tvättmedel & skölj
*schampoo & balsam - tvål
* tandborstar - tandkräm
* fryspåsar + alla dem tråkiga sakerna man måste ha ( som man lätt glömmer)

Men jag måste medge att jag skämde bort mig själv rejält ( förlåt tommy) det var inte så jättefarligt men men..

- Hårinpackningar (2st)
- Ansiktsmasker
- Nagellack ( mörklila och ett skimrande)
- mascara ( tyvärr fel för jag bukar ha vattenfast men det är fortfarande samma märke)
- underkläder
- 2 linne toppar ( ljusblå och vit - till spanien )
- ett armband ( svart)
- Hårsnoddar och svarta hårnålar
- en bikini
- en glasfil ( nagelfil)
- ett smalt nitbälte
( tror jag fick med allt)


Sen saker till Kissarna
- en burk som det står "Kattgodis på"
- leksaker ( 4 st)
- Lite av varje godis att fylla på godis burken med

Ljus
200 stearinljus ( dem går åt!)
- två söta ljus ( som ser ut som glassar)

Tommy
- 2 par Jeans
- bits till sin borr ( såå manligt)
- en jätte bra morakniv ( får nog börja bli snäll nu )

Nobless till hemresan :P

missa säkert massor men men :)

Ska försöka fota lite grejer till imorgon

Är ändå ganska stolt jag skyndade mig verkligen för att tommy och hans bror inte skulle behöva vänta och 1 ½ h tog det :)

nu är man trött i benen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0