GarderobsFix och tvätt!

PUUH!


Nu är jag färdig!? jag har slängt ut alla mina kläder i soffan och vikt och lagt allt på rätt plats.. puh allt låg bara huller om buller och säger jag att jag inte har några kläder så ljuger jag! Jösses!

men nu är allt snyggt oh prydligt igen och vill jag ha något vet jag exakt vart jag har den/det.

Samtidigt håller jag på och tvättar.. gjorde misstaget att knöka in för mycket i tvättmaskinen på en gång OooOps..
så jag fick stanna tvättmaskinen för att ta ut lite grejer..och sen starta igen..

Tro det eller ej men nästa maskin var det samma sak.. gud jag förstår inte .. jag vill ju bara att det ska gå fort :P

ska stax gå ner igen till tvättstugan.. :P

Utanför smäller dem fortfarande smällare ( hallo nyår är över? kanske? inte det? nehe men Skjut då!)

höhö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0