Ellan till er tjänst!

Hallå..

Ni skall bara vet hur jobbigt det är att hjälpa någon som inte vill ha någon hjälp.
Även om det är så att jag bara gör det jag blir tillsagd så blir det fel..

Känns bara lite stretigt just nu men det går över ...

Annars då gillar jag verkligen att ha börjat jobba igen.. man kommer upp i tid och när man går och lägger sig så somnar man nästan på direekten... man får rutiner helt enkelt och det är det tummen upp för!

Vet inte riktigt vad jag har gjort om jag har sträckt mig eller någonting utan att ha märkt det för förrut när jag kom hem och skulle ta av mig jackan så kände jag en otrolig smärta i ryggen.. och vissa positioner går bra men när jag rör mig känns det jätte obehagligt... jag är bara 20 år inte än!!!

peppar peppar att det går över för det värken och spänner...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0