Åter Myskväll...

Hej hej..

Tog nyss ett lååååångt bad... men varmvattnet tog slut efter att jag fyllt halva badkaret... typiskt.. men det var skönt ändå... men mindre skönt när man skulle tvätta ur håret! brrRrrr...

Innan badet "pilade" jag ansiktet och la på en "mudmask" ( den jag visade innan)
Huden blev jätteleeeent :D super nöjd så den rekomenderar jag verkligen!

Kostar 35:- just nu rea-pris

på Kicks.

 

Just nu sitter jag och rikard ( tommys bror ) och kollar på tv ..
Medans Tommy står i köket och lagar mat.
Ja, visst har jag hittat rätt man som lagar mat ;)
hoho..


Nej men ikväll blir det återigen en myskväll med massa filmmys och gotti gott :)




Imorgon är det dax att återvända till ABF
( som vi haft "lov" från nu)

Klockan 10:00 skall vi vara där för att snacka goja som vanligt och boka en tid för nästa samtal..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0