SnöKaos!

Hallå hallå!

Usch idag var det segt att komma upp ur sängen!

Skulle Möta Arta och gå till jobbet för ett pass.

jag skulle iväg 08:00 och jag gick upp 07:30 ( STRESS!)

Ute var det snökaos dem plogade stora vägen och översvämade trottoarerna med snö sen kom "mini plogen" och ploga trottoaren och skyfla över snön till vägen igen... och vallen mellan vägen och trottoaren var 1 m!

Jag möttes av sura miner och hytande nävar när jag försökte ta mig fram men jag menar första gången jag hörde plogen var 04:45 ( och ja jag vaknade!)

Det snöar fortfarande ute och kommer nog göra det ett tag framöver.
Det är inte kallt det är tillochmed Plus ute.. men snöar som satan rent ut sagt!

Jag som hade tänkt att åka till Gbg idag och fika med Ivana men det blir bara till att glömma.
Järnvägarna är avstängda och det går inga tåg pga snön.

Har inget mer jobbpass idag heller så det blir till att stanna hemma idag och fixa lite hemma, kanske träffa Sandra sen då om jag kommer fram de 300 m som det är mellan oss :P

Sitter och lyssnar på massa Remixer på soptyfy nu och har hittat en del bra låtar som jag aldrig hört förr..

Men nu ska jag försöka bli på bättre humör och käka frulle !

Later!


( gammal bild)

Men tänk dig att det snöar såhär + att det ligger minst 1 m snö på vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0