MelodiFestivalen 2010... suck...

Hej hej...

Har jobbat idag! puh jobbigt för jag kunde inte somna igår kväll/natt så det var drygt att komma upp 06:30 idag.

Ja.. nu sitter jag här och kollar på melodifestivalen... tycker fortfarande som jag tyckte förrut...

1. Alla länder skall sjunga låtar på sitt eget språk ( tycker jag) inte engelska som alla gör.
2. Rapp? skojaru? ärligt talat passar ej in i melodifestivalen
3. Programledarna coola ner ni överanstränger er så det blir jobbigt ( petra mede var värst hittills)

Sen så är det så tråkigt när alla länder går ihop och röstar på varandra ( inte för att dem är bra utan för att det är en deal helt enkelt)

Grymt tråkigt att det ska vara "uppgjort" jaja det är min åsikt..

Sitter endast nu och kollar eftersom Tommys bror ricky frågade mig
( inte ska han sitta där själv)


Puss och kram
skummmmbaaanaann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0