LäkemedelsUtbildning

Hej hej...

oh idag har jag vart nervös kan jag lova...

Vaknade runt 09:00 tiden... skulle till abf och fylla i lite papper..

Sen vid halv två skulle jag på utbildning...som slutade med ett prov...and wow alla rätt ;) så nu är jag behörig :D

sen har jag sandra tommy vart hos tommys mamma och käkat middag och pratat Mary Kay.

Kollade även på Efterlyst där.. usch va hemskt med han som försvunnit här i Varberg ( bara ett kvarter från där jag bor!)


Har nyss kollat på Andra Avenyn - via svt play...

Är grymt trött och funderar starkt på att krypa te kojs för idag...

2 lediga dagar framför mig - TRODDE JAG JA! nej nej städning och baouta högen med tvätt som jag undvikit
( För att dem har inte saltat eller sandat ELLER skottat på vår bakgård och där är det glashalt... och för er som inte vet är det en stentrappa ner till "tvättstugan" så har helt enkelt inte VÅGAT gå ner pga det..)

JA DET ÄR SANT!

Nej nu blir det till att borsta gaddarna och smörja in ansikte
 ( fick med mig prover på Mary Kay produkter av tommys mamma, snäll hon.. nu ska vi se vilka mirakel dessa krämer gör för mig ... let me shine!)



Good Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0