Har haft det riktigt mysigt!

Hej!...

Ja, jag skämde bort mig riktigt ordentligt förrut :)

När vi var på G-kås för ett tag sen så köpte jag en förpackning med OCEAN spa.

* Badbomber
* showergel
* Tvättsvamp
* Tvål
* Body lotion

Allt detta luktade Ocean

riktigt mysigt..

Köpte ju även en "badkudde" som är hjärtformad ( på hemtex rean)
är ju obehagligt att luta sig mot kanten på badkaret

Innan jag gick i badet så pilade jag ansiktet och sen tog jag på mig "lermasken" ( köpt på kicks)


Sen på med lugn musik :)

Efter det tog jag på mig MaryKay krämerna som jag fick av Tommys mamma ( prover)

Känner mig som en ny människa!

När jag var klar hade tommy lagat mat sikken tajming!

Nu kom rikard hit han skall sova här i helgen..

Hoppas dem håller tyst ikväll/ natt
Vet hur bröderna bus håller på med datorer och massa tjat om onödiga saker :P
Men jag är inte bättre själv haha

Ska Jobba både Lördag och Söndag.. och sömn lär jag behöva för att vara på topp!

Later!


Kommentarer
Postat av: Suneeta & Chanel

Ibland måste man ju få unna sig!! :)

2010-02-12 @ 15:29:24
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: sandra:)

Är den däer "lermasken" bra? undrade bara för att jag vill gärna ha, och vill ha lite och välja på :D

Kram!

2010-02-12 @ 15:34:57
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: sandra:)

svar: åh tack så mycket! :) Kram

2010-02-12 @ 15:45:18
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0