Ellans Tisdag!

Hallå hallå!

Har inte skrivit någonting alls idag!

Sov LÄÄÄÄnge... hade möte med abf ( på telefon)
mötte sandra och vi gick hem till mig sen kom tommys mamma suss och visade lite Mary Kay prudukter som vi testade ( hon skall börja sälja)

sen köpte ja och sandra baguette och gick hem till mig och kollade på 4 avsnitt av outsiders...

Mys


Men jäklar vad det snöar ute! det skulle komma ca 40 cm snö om inte mer!

DET HAR SNÖAT HELA DAGEN OCH SKALL SNÖA TILL IMORGON!

Jag och sandra skulle ut förrut för att köpa mera cigg då kunde man inte ens gå på trotoaren utan man fick gå mitt ivägen där bilarna kört upp spår!

Lite bilder jag tog idag


Sandra på G


Betsy i snön :P


Sandra och bettsan


Utanför mig :P

Trevlig dag :) imorgon blir det jobb 08:00

och sen kanske av till gbg för fika med ivana :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0