Alla Hjärtans Dag På Söndag Då

Ja... det går fort, känns som om det var igår julafton var!

Men alla hjärtans dag, är det verkligen något att fira egentligen?
Det är ju bara ett knep för att alla affärer ska tjäna massa pengar på Onödiga grejer!

Jag minns förra året på Alla hjärtans dag då var jag på ICA kvantum här i Varberg och det var som vanligt massa folk där.. men det som jag blev helt paff utav var att de tog 99 kr för EN ros...hallå?

Jag vet iallafall att jag inte behöver en speciell dag för att umgås/ uppmuntra min kära... Så är det ju varje dag?!


Jag har iaf hittat en grej som jag minns att jag fick av Tommy när vi hade vart tillsammans i 2 mån eller nått...

Ett värme hjärta.
* Som man trycker på en knapp så blir det varmt
( Man kan tex ha den i fickan när det är kallt ute och vips får man upp värmen igen)
* När du vill använda det igen är det bara att koka det
För när du använt det så stelnar det och genom att koka så blir det mjukt igen..
detta kan du använda hur många gånger du vill.

Mja mja.. man behöver ju inte köpa massa saker finns andra sätt att uttrycka sin kärlek på kanske massa + pussar :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0