Flytten till Värö

Hallå!

Oj oj här har det hänt grejer vill jag lova!
igår fick vi vårt internet ( tog bara 1 vecka innan sega jävlar)

Flytten till väröbacka gick bra trots förkyldning och annan skit.

På morgonen åkte jag och tommy till banken och fixa det sista och fick nycklarna till lägenheten.


runt 11 kom mamma och pappa och hjälpte till
jag och mamma började städa medans tommy och pappa hämtade släpet.

hela dagen gick jättefort och jag är otroligt lycklig!
har aldrig bott såhär fint i hela mitt liv!



var otroligt mycket att packa! men jag slår vad om att vi slängde 60% av allt vi ägde
bara skit ändå :)



Mitt i allt packande :)

kigge och ricky kom och hjälpte till och bärde med :)

Jag och tommy höll på och fixa och greja tills klockan var 03:00 på natten
och kom i ordning ganska snabbt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0