9 Dagar kvar

Hallå hallå!

Jösses nu är det bara 9 dagar kvar till flytt!

Det är inte ens två-siffrigt längre ojoj.

Det har vart en lugn helg och det har snöat massor, det är inte så kallt men snö har vi :)

Är stolt över mig själv att jag kom upp i tid idag trots min envisa förkyldning som jag haft den i Onsdags, den vägrar helt enkelt att släppa taget om mig.

hoppas den är lååångt borta när vi ska flytta bara annars blir det kämpigt.

Idag hade jag tänkt att tvätta ( om det är ledigt) lääängtar så tills vi flyttar då får vi EGEN tvättmaskin!
Städa lite, torka ur skåp som e tomma och dammsuga och lite småplocka det kanske packas en låda ellernått med om ja nu hittar någon hel nere i förrådet.
Vi var ju och lånade lite flyttlådor av tommys moster sinkan men dem ligger kvar i bilen och tommy e på jobbet :P haha

Sen ska ja även lämna in mina älskade stövlar
( måste ju klacka om dem, det är ju bara plastklack på dem man köper)
vill verkligen inte att dem förstörs!

Kom nyss ur duschen med så ska sminka mig och fixa iordning mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0