yes =)

Hallå hallå!

Igår var det mys var hemma hos sandra och kollade på tredje vågen ( som är inspelad i thn) iaf vissa scener höhö.

hon hade köpt massa gotte som jag INTE skulle äta satt med min vattenflaska och åt lite melon och vindruvor medans sandra vräkte i sig massa kex :P

Har en bild från igår men jag har inte fått igång blåtanden sen Tommy formaterade min dator i förrgår.

kom hem runt 12 tiden.

Åh äntligen när jag och tommy var på siba och skulle köpa min laddare till datorn så fick vi även med oss en mixer hem :)

Jag bara älskar att göra smoothies! men efter att ha kört sönder 3 st mixar så börja man ju undra vad det var för fel.

Så nu har jag lovat både tommy och mig själv att jag ska vara jätteförsiktig!
sitter och njuter av en god smoothie nu med björnbär och banan .
Fan va gött.
Det är ju en perfekt frukost!

Även perfekt att blanda med proteinpulvret vi kör med nu efter gymmet.
Varannan dag går vi dit och det går superbra vi pushar upp varandra och aa det är grymt.
vi har hållt på i ca en vecka nu och jag är inte trött än, vilket jag trodde jag skulle vara

Men tilbaka till mixarna en sak som jag störde mig lite på var att de skillde så mycket i pris.
Samma mixer :

Vit - 399:-
svart - 449:-
Metall - 449:-
Metall röd - 500:-

Suck jag skiter i hur den ser ut bara den funkar.
Att färgen kan ha så mycket betydelse när du ska köpa en mixer tycker jag är löjligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0