Regn Hela Dagen Lång

Tjabba!

Det har verkligen regnat heeela daagen idag.
Om man tänker efter är det ganska så skönt
1. Man behöver inte känna ångest för att man inte är ute och pressar till hundra i solen.
2. Man kan med gott samvete sitta och kolla på tv eller sitta vid datorn och bara lata sig.
3. Man kan få massa städning gjord så man slipper ha massa ångest att man bor i en svinstia.

Så egentligen har jag inte gjort något speciellt alls idag, haha.
Tommy har vart och jobbat hos sin pappa och jag oh rikard har slappat hela dagen förutom att jag gjorde ett städryck och att jag och tommy handlat :)




är inte detta fotot bara för sött :P haha

Nej nu ska jag gå och värma en varma koppen potatis/purjolök, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0