Dataproblem...

Katt sovande med ljud


Hallå i lingonskogen!

Ja, suck min andra sladd som jag har till min bärbara dator har gått sönder.
Usch vad less jag blir dem är liksom gjorda för att gå sönder!

Men istället för att vänta på en ny laddare som sist
tog 3 veckor att beställa, för dem hade ingen på lager ( inte ens HP själva)
plus att den kostade 900:-

Så satte jag mig igår och surfade runt på Tommys dator för att kolla efter laddsladd och jag hittade!
Siba - 399kr , Gissa om jag var stolt :D

så jag och Tommy åkte till kungsbacka igår (närmaste stället som har Siba)
Tommy hittade sladden direekt och det fanns bara en kvar, så undra om det är fler som har samma problem som jag ?

 

Och BTW så kollade jag runt lite och tydligen så kan man inte köpa min dator längre utan den ändras helatiden på designen. Nu är det såhär den ser ut:



Känns lite speciellt :) att det inte finns att köpa längre :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0