Mår lite konstigt

Hej påer!

idag testa jag och göra äppeljuice i min nya juicecentrifug. det blev jätte bra :) så nu har jag laddat upp här hemma med massa frukt som ja kan göra juice av :)

idag har jag och tommy tagit oss en tripp till Ullared utan att gå in i den stora affären.. vi gick mest runt och tittade i de små affärerna.. sen gick vi och åt på burger king.

efter ett tag började ja få huvudvärk igen och känna mig yr..( inte så konstigt, folk är inte kloka på gekås)

så vi åkte och handlade lite ( frukt och sådant)

sen bäddade tommy ner mig i soffaan och där ligger jag än.. han kommer hit då och då och kollar till mig

Sötnöt e han :)

tommy : hur är det med min kärlek?



så söt :)nu ska ja kolla på film .


Kommentarer
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Svar: Jaa min hund hon är verkligen hur go som helst!!! Tack för din kommentar =)



trevlig helg

2009-09-19 @ 18:42:14
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0