lovely friday!

Hej hej..

efter att ha en helvetes natt ( med illamående och frossningar) så sov jag ut rejält idag och gick inte upp förrens 11.00 hihi

var och fikade med ivana igår twice hahah :P sant





ivana beställde en sånhär söting till latten :)
fin ju!
det fanns massa andra med jätte söta var dem, dekorerade med massa bär och frukt



Själv så beställde jag en latte och eftersom jag inte ätit någon middag beställde ja "lilla" mackan med jättegod tonfiskröra mumms!

Vi satt på uteseveringen och tjöta länge tills det började bli välldigt kallt.. då gick vi ..
vi frös typ ihäl när vi gick så vi gick in och värmde oss med en varm choklad innan jag skulle hem med tåget som gick 22:42.

 

på tåget hem var tågchaffören snäll och lät mig åka first calsssss :D haha.. men jag har inte förståt det med 2:a och 1:a klass på ett tåg? jag tycker inte att det var någon skillnad alls. bara ett sätt att få människor att känna sig underlägsna för de inte vill betala mer pengar för att sitta med dem som e snobbiga.

blev otroligt åksjuk iaf på tågresan hem PUH jag satr verkligen och tugga rejser på mitt tuggegummi och räknade ner minuterna tills jag skulle få frisk luft.

när jag kom hem mådde ja fof illa så var tvungen att stapla upp kuddarna och sitta upp och sova ( för det känndes som om ja skulle kräkas helatiden när jag la mig ner på sidan) hatar det! att jag ska ha fobi för att spy. man måste ju inte älska det men att kunna slappna av när det är som värst.

men nej ja ligger och sväljer och sväljer och stressar upp mig själv tills jag slut sommnar av utmattning.

haha detta blev ju ett positivt slut :P

men det var mysigt igår iaf

tack ivana !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0