Idag

Hej hej på er!

här sitter jag och lyssnar på svingammla shakira mixar låtar på spotify.

sov ut som sagt idag ( skönt)
vet inte när jag somnade i natt

har även på tv och kollar på någon komediserie och funderar på vad jag ska laga för mat idag.

laxspätt och potatoos kanske? hmm får se :)

det är jätte varmt idag! 33 grader här i varberg. jag som börjar längta nu tills det kommer snö och blir kallt! ni måste tro att jag är dum i huvudet men jag längtar till man kan ta på sig en stickad tjocktröja och mysa in sig .. använda stövlar mössa vantar ååh .. love it

längtar tills det faller snö och att se de lysa gult från allas fönster. julen och knarret under fötterna när man går i snön ..

nej nu ska måste jag kolla vad vi har hemma så jag kan bestämma vad det blir för mat ( börjar bli hungrig)

sen blir den OPRAH :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0